Trött, Tröttare, Tröttast

Jag vet inte vad som hände med sommaren men jag hoppas att den återvänder snarast! Midsommarvädret var pinsamt men firandet gick bra ändå. En del fick lite för mycket att dricka kanske, men å andra sidan så straffade det sig dagen efter när vi andra var ganska så alerta :) Allt som allt var det en rolig kväll med mycket folk och lite småtävlingar - men observera att jag fortfarande efterlyser vinnaren på musiktävlingen som aldrig utnämndes - tyckte att Hanna, Jag, Wille och Anna gjorde ett mycket bra jobb så visst vore det spännande o se om vi vann eller inte ;)
Idag är jag dödligt trött och vädret är ingen hjälpande hand direkt. Men om en stund ska jag gå ut o gå med Emelie i Khamn, regn eller inte regn! Är ledig fram till 22 tisdag kväll, då går jag till jobbet....o sover, sen jobbar jag ons-tors-fre,och nåra ynka timmar på söndag. Wille åker på golfresa torsdag till söndag. Biljäveln måste jag lämna in också eftersom den låter som en hel ladugård med skrikande djur, och det är en såndär kostnad man verkligen inte har lust med. Men ska man köra en 15 år gammal bil så får man kämpa lite!

Är så sugen på förändring i tillvaron, nåt måste hända innan jag dör av tristess. Jag ska bara komma på vad det är först....♥

image72
Sömnig i alla lägen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback