Baciller

Urk Urk Urk. Ont i halsen, frysa, svettas, frysa, svettas...ungefär så är mitt liv idag. Och dum som man är var jag o simma halv sju imorse, med kanske ett litet hopp om att få någon slags motiverad energikick...men....neeej. Det blev en viss motreaktion. Inte blev det väl bättre av att en man i bassängen var lite överentusiastisk och plaskade lagom så jag svalde halva badhuset. Och imorrn har jag mitt muntliga arbete i skolan, hur ska detta gå? Ja jag får lov o pallra mig dit om jag så är döende för jag vill ha det gjort nu. Funderar på om jag e piggare imorrn om jag ska ta med mig Maria o bowla, vi brukar ju träffas på torsdagar men bowlingen tajmar inte bra då för då har dem nån ungdomsverksamhet. Får väl helt enkelt ringa o fråga vad hon vill hitta på! Idag är det desperata hemmafruar också, tipp-topp. Om jag hade mer ork skulle jag åka in till Corny o vila med henne, se lite film, men fasen va jobbigt o sätta sig i bilen o köra ääändaa in till K-hamn....nä det är ju fortfarande morgon, klockan e ju bara nio så jag kan nog gå o lägga mig en stund till (dock måste jag ju torka håret först...hatahata) o sen kanske jag vaknar upp frisk som en nötkärna!! Hade jag en betjänt skulle denna få åka o köpa lite magazines och böcker till mig för jag är lässugen. Mupp. Ska gå o lägga mig o mysa med min ena älskling, dock är hon ju några år äldre idag än vad hon är på bilden men så jääla söle :) Host Host ochatjoooooooo                                                                                   image2

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback