Det blir aldrig som man tänkt sig...

Sööööööööööndaaaag!
Var väldigt svårt att gå upp ur sängen idag, inte för att jag var tvungen att gå upp men jag kände att det kanske var dags att ta sig i kragen. Wille har däremot inte den känslan så han ligger fortfarande kvar den filuren....frukost på sängen fick han också! Igår var det ju tänkt att vi skulle gå ut men när vi kom hem från Örebros shopping damp magsjukan ner som ett brev på posten för Anna så vi skippade det. Blev trots allt en väldigt skön kväll hemma. Utgång kanske nästa vecka istället? We'll see.
Mamma hade tydligen också drabbats av nån magbacill, vad är det med alla? Själv vakna jag med halsont men förhoppningsvis går det över! En riktig slappdag idag, rätt skönt faktiskt men jag har ju så jäkla lätt för att bli rastlös, vilket inte alltid är så roligt. Men det får nog fasen bli film o soff-dag trots allt. Hade ju varit väldigt trevligt att bli bortbjuden på söndagslunch hos t.ex ma & pa men inga fler bacillusker här inte. Den här veckan får det bli badhusträning som gäller, snart bar mark också igen, då får powerwalkarna bli fler.
Gäsp på er everybody :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback