Jag ser ljuuset :)

image9Tro det eller ej, men i lördags vaknade jag med 39 graders feber. Detta innebär att jag nu har vart mer eller mindre sjuk i en månad. Toppen. Så går det när man ger sig ut på två timmars promenader utan att vara helt frisk samtidigt som man käkar pencillin. Så nu har jag bestämt mig för att vara sängliggande tills jag verkligen är tipp-topp. Vilket förhoppningsvis är innan helgen för jag ska jobba fredag plus att det underbara högskoleprovet är på lördag. Är jag såhär mosig i hjärnan då så hoppar jag det. Men nu till lite ljusare nyheter :) Äntligen har ett jobb landat! Ja, det är egentligen ett semestervik men jag ska gå som timanställd också. Så nu blir det gruppboende för Emmas del! Det ska bli helskoj faktiskt, har bara hört gott om personalen där och även om man inte är utbildad inom det autistiska området så lär man sig garanterat efter vägen. :)
Fick bara positiva kommentarer på uppföljningen av den tjej jag är kontaktperson åt också så det känns bra, lite ljus i min sjuka tillvaro! På onsdag ska jag baka en massa kakor för på söndag ska vi ha släkt här för Wille fyller år nästa vecka...mamma kanske skulle komma hit o hjälpa mig lite, det vore ju snällt. Har inte ätit mat sen i fredags men nu fasen e jag hungrig....ett steg mot friskheten kanske? Wille får laga mat när han kommer hem från spinningen.....måste passa på o vila medan man kan ;)

Tuudles!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback