Ms Martha Stewart - nästan

Gud va den här veckan har gått fort! Redan fredag imorrn, halleluja! Har ändå vart en helt okej vecka, igår var jag som mest effektiv och powerwalkade på morgonen med wille och mange som e hemma på lite besök...sen baka jag mörkt lantbröd och gjorde egna köttbullar, efter det räknade jag matte. Kände mig litegrann som Martha Stewart. Litegrann :) Idag har jag gått promme, vart hos tå-doktorn på återbesök, får snart gå till badhuset igen - thank God! Och nu har jag just satt mig ner efter att ha vart i örebro med tjejen som jag är kontaktperson åt, hon fick shoppa loss lite. Imorrn ska jag jobba på dagis och det ska bli riktigt skoj för det var ett tag sen jag jobbade. Har införskaffat en jättefin ny vas som jag kan ha tulpaner i så nu kan tulpanberoendet komma igång igen, Grattis plånboken.
I helgen blir det nog lugnt för jag äter fortfarande antibiotika....vi får la se vad som står på schemat. Imorrn blir det iaf tjejkväll med våfflor. Nu ska jag ut o promenera igen med Anna och William, måste passa på när solen är hääär! Laaater

image8

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback