Release Me

Jag älskar "Release Me" låten, ni vet den som är för saabreklamen....laurasweden.com om ni vill veta mer. ..
Just den här låten ger mig rysningar i hela kroppen, in a good way of course.
Lördagsdilemma: käk o film hemma, eller åka typ till kstad eller ö-bro o gå på bio o äta ute? Mycket bra fråga. Har haft en skön o solig dag, en härlig lång fika på strandcafét med annapanna. Imorrn blire kalas, har bakat hallongrottor med kanel, imorrn ska jag göra morotskaka och baka tårta. Puh!
Jag saknar er alla vänner i världen, hoppas vi ses snart.

"I am the wilderness locked in a cage
I am a growing force you kept in place
I am a tree reaching for the sun
Please don't hold me down
Please don't hold me down

I am a rolling wave without the motion
A glass of water longing for the ocean
I am an asphalt flower breaking free but you keep stopping me
Release me
Release me

I am the rain that's coming down on you
That you shielded yourself from with a roof
I have the fire burning desperately but you're controlling me
Release me
Release me"

image12

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback