Sjuka jäkla tillvaro..

Jahapp då var man rätt så korthårig då! Jag blev nöjd och det känns väldigt fräscht. Dessvärre så känner jag mig inte vidare fräsch överlag då jag självklart har fått öroninflammation på båda öron. Har gått i flera dagar och vägrat ringa vårdcentralen för det känns som jag bor där....men idag fick wille nog av mitt gnäll o tvingade mig att ringa. Läkaren sa att mina öron såg bedrövliga ut. Härliga tillvaro!
image5
Så än en gång ligger man o känner sig halvdöd. Men! Jag ska inte tycka synd om mig själv det finns faktiskt folk som har det bra mycket värre. Lite antibiotika ska man väl klara av. Nu har jag iaf kommit på den bästa presenten till wille men jag kan ju inte skriva det här för då läser han det juu...men det kommer bli superkul. Undrar fortfarande vad det är vi ska göra på lördag...hoppas bara jag får på mig skon på vänsterfoten...måste lufta tån tills dess! Idag opererar Oliver bort sina halsmandlar stackars liten, been there done that men jag var sexton inte fyra. Emilce och han var här igår kväll o åt lite kvällsmat, han e bra söt lillen....han berättade att doktorn hade stuckit honom och tittat honom i öronen...och idag när han kom dit skulle han få saft.....med sömnmedel i...såklart men det vet ju inte han!
Nej fy fasan nu måste jag nog lägga mig ner innan jag tuppar av, alla dessa influensor tar kål på mig...;)
Adios amigos

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback