Surprise Surprise!

image7Idag har jag träningsvärk. I käkarna och kinderna. Wille suprajsade mig med att åka till Brunnsparken igår för att se Özz vs Måns StandUp FightNight, det var så jäkla roligt! Det som är otroligt typiskt bara är att det var ju just det jag hade kommit på att jag skulle ge Wille i födelsedagspresent, våra hjärnor har vuxit till en I'm afraid :) Oh well, får la komma på nåt annat dåra. Men det rekommenderar jag alla att åka på, om ni vill skratta vill säga. Jag är glad att jag inte satt längst fram för dom kan vara rätt så råa och inte så blygsamma...det var en välbehövd skrattkväll! Öroninflammationen sitter som berget och jag känner mig halvdöv men det får väl gå! Söndagslunch hos mamsen o papsen idag, anna kommer snart hit på lite söndagsfrukost också. Den här veckan måste jag förbereda lite inför högskoleprovet sen är det fasen vårstädning som gäller. Jag är en sån person som faktiskt tycker om att städa. Till mångas fasa. :) Sätta på hög musik och bara vädra och göra fint runtomkring sitt lilla bo....ja det är inte superkul varje gång jag städar men ofta! Det blir vad man gör det till. Det enda jag hatar är att putsa fönster och det ser tyvärr ut som det behövs. Idag är det O.C också, nice. Söndagar är alltid söndagar, hur man än gör. Jag har just sett klart Blood Diamond, den var bra. Hemsk men bra. Leo är dock inte het längre, nånstans. Oh no.
Dags att göra lite gröt .....♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback