Boktipset! ;)

Jag skrattar ihjäl mig. Allvarligt talat. Jag har skrattat oavbrutet i 40 minuter, mascaran är numera non existing. Å varför skrattar jag då? Jo, för igår köpte jag en ny bok. Och normalt sett är jag en såndär som bara läser tragiska böcker gärna sånt som har inträffat på riktigt också, men för några månader sen läste jag alla Martina Haags böcker, och skrattade så hårt att när jag flög till USA var jag tvungen att sluta läsa för folk på planet började ge mig underliga blickar och undrade garanterat om jag var knäpp. Nu finns det ju inga Martina böcker kvar att läsa, men igår köpte jag Annika Lantz bok 9½ månad. Den är om möjligt 10 ggr roligare! Handlar visserligen om graviditeter o blöjbyten osv men hon skriver så jäkla roligt. Så gå nu och köp eller låna den på bibblan så ni har något att fylla ut tomrummen med en stund :) Den som inte skrattar borde få pengarna tillbaka! Eller så har ni bara jäkligt dålig humor ;)
image19

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback