Fotorama á la London

På vägen ner till skavsta kl 04 nånting tyckte Wille att det var fotodags, ganska fint blev det också :)image25


image26Väl framme blev det ost och vin tajm på Andreas balkong!


image28En glimt av Hyde Park :)


image29Trafalgar Square...det ser inte ut att vara varmt, men det var säkerligen 25 grader iaf.

image30Big Ben! (för det såg ni inte va?)

image31Duvor på Trafalgar:)

image32Törstig o glad Wille i Covent Garden

image34Madde i sitt esse :)

image35Lite vattenpipa med jordgubbsmak och öl - mumma

image36Anna, visst är det äckligt? ;)

image37Girlfriends since first grade!

image38Hahaha. Vi åker cykeltaxi för vi har ont i fötterna :)

image39Andreas yttepytte-kök

image40På stanstead, mot Svärje!

image41Kiss Kiss babys! ♥

Kommentarer
Postat av: Elin

Om du trycker på bilden en gång och sen på vänsterjusteringsknappen (höger går givetvis också, då blir text till vänster och bild till höger)
så kommer texten du skriver att hamna brevid bilden istället för nedanför. Då kan man även skriva långa stycken :)
Om du inte redan visste förstås. Det tog mig i vart fall en stund att komma på det när jag började blogga här och jag har i min tur spridit det vidare för många missar det :P
Ser ut som en trevlig resa i vart fall!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback