Hårfixardag

Då har man vart o grejat lite med håret då. La lite nougatfärg i botten o sen jätteljusa slingor i hela håret, blev jättebra. Det är så sällan det syns på mitt hår när man har gjort nåt, för jag är ju alltid lika ljus på nåt sätt, aja det blev bra iaf. Efter det bjöd Jessica på sina goa bullar :) Nu har anna o jag just ätit lunch på stan, men det var verkligen inte gott. Jag har så svårt för pastasallader (förutom mammas!) det är bara inte gott. Men på vissa ställen är urvalet inte så stort. Nu ska jag jobba om 1½ timme och då är jag väl hungrig igen lagom till det kan jag gissa. Nu mår jag illa!
Imorrn bär det av till Oslo. Har bett Anna rulla ut röda mattan när jag anländer på perrongen, och nämnde i farten att hon gärna får ha lite ballonger, välkomstskylt o skumpa kanske? Hon tyckte det var mycket begärt (va?) så på sin höjd skulle jag få en öl, hahahaha. Det ska verkligen bli superskoj.

        image12   Blondare än blondast! Superbra bild va?
Jag är ju ingen person som gillar o fixa med hår så jag blir nöjd med det mesta :) På fredag kväll kommer jag hem igen o det blir nog till att vara lite hundvakt åt Albert....eller ja, hjälpa Wille liiite iaf. Albert är en svart lab som precis har blivit ett år och har inget folkvett. Tacka vet jag William (ja hunden...) Nej nu ska jag packa lite och fixa naglarna, sånt måste man ju pyssla med ibland också! 
Tack Anna S för lånet av väskan :) Nu kan jag åka till Oslo utan att få ryggskott.
              image11Fylletrattar. ♥

Kommentarer
Postat av: anna

Em. i oslo är planerad som följer:

15.00 - A möter E på på tågstation
15.15 - A & E går en sväng på stan o handlar därefter lite god mat
16.00 - A o E åker hem till A o packar kylväskan
16.15 - A o E beger sig mot st.hanshaugen parken
16.30 - A o E öppnar första ölen o äter den goda maten i solskenet o snackar en massa skit om saker som hänt i våra liv sen sist vi sågs.
18.00 - A o E går hem till A o gör sig vackra(re), dricker ännu mer öl, och går sedan mot oslo by för att se de duktiga rockbrudarna från Robertsfors.

03.00 - A o E däckar i sängen/soffan efter en fantastisk utekväll med mycket öl, skratt o skitsnack!

Detta kommer bli en kanon dag! - Eller vad säger du?

2007-05-02 @ 17:32:42
Postat av: Anna

Em. i oslo är planerad som följer:

15.00 - A möter E på på tågstation
15.15 - A & E går en sväng på stan o handlar därefter lite god mat
16.00 - A o E åker hem till A o packar kylväskan
16.15 - A o E beger sig mot st.hanshaugen parken
16.30 - A o E öppnar första ölen o äter den goda maten i solskenet o snackar en massa skit om saker som hänt i våra liv sen sist vi sågs.
18.00 - A o E går hem till A o gör sig vackra(re), dricker ännu mer öl, och går sedan mot oslo by för att se de duktiga rockbrudarna från Robertsfors.

03.00 - A o E däckar i sängen/soffan efter en fantastisk utekväll med mycket öl, skratt o skitsnack!

Detta kommer bli en kanon dag! - Eller vad säger du?

2007-05-02 @ 17:33:55
Postat av: Anna

Okej, jag skriver två gånger så att du verkligen förstår!

(ja, jag är lite trög ibland när det handlar om dataskit teknik!)

2007-05-02 @ 17:34:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback