Rubrik?


 

Mitt liv är slut. ?Ja iaf mitt tv-liv.  O.C kommer aldrig mer igen. Det borde hållas en minnesstund. Jag hade väl på känn att det inte skulle fortsätta för evigt men??why not?! Det föll iaf nåra tårar igår, i smyg annars hade jag väl blivit mobbad av min kära sambo. Annars har ju helgen behandlat mig ganska väl. Fredagen gled snabbt förbi med lite releasefest för Remission och sen filmen Stranger than fiction, riktigt bra. Lördagen gav jag mig ut på lååångpromenad själv i storm, men det var värt besväret. Lunchade lite hos mami o papi, och blev sedan bjuden på nybakad morotskaka hos Emelie. Kvällen avslutades hos Mange, och som vanligt var det en ganska ?törstig? kväll J så med andra ord vaknade jag ovanligt cola sugen. Blev 2 promenader med Albert och gratisbio på kvällen, Wild Hogs, den var lite sådär gubb-rolig. Men gratis är gott. Det är ju känt sen tidigare! Nu är det 3 dagar kvar innan vi drar till London. Pappa har erbjudit att låna ut corollan när vi ska köra till flygplatsen för min älskade gamla mazda är inte så stor o stark längre. Sorgligt men sant. Annars så är det jobb på schemat idag, 14.30-21.15, imorrn blir det dejt med Maria. Onsdag jobb igen samma tid samma kanal. Imorrn är det ju nattbio också, oremiär på Pirates of the Caribbean..vill jag ju gå på?

Wille är o fixar med vår deklaration nu som vi fått uppskov på, det är inte lätt när man har sålt lägenheter som man måste deklarera för. . jag får då aldrig tillbaka nåra pengar på det där. Oh Well.  

Hur skulle det vara om sommaren kom o hälsade på igen? Det var ett trevligt besök sist. Gå runt o frysa i maj är väl inte naturligt? Eller har jag missat att vi bor i Sverige? Vid den här  tiden förra året var jag i USA tre veckor, det var soligt o någorlunda varmt. Om inte annat var det väldigt trevligt. Jag blev till o med erbjuden ett jobb i en klädaffär, www.hollisterco.com, men när jag sa att jag bodde en bit bort och att det kunde bli långt att åka, och  jag sa att det var Sverige jag bodde i höll han med om att det var lite långt. J Hade ju annars varit rätt skön omväxling att bo o jobba där ett tag. Just den butiken var helmysig. Men sånt här kan man ju inte älta hela livet!

Dags att ta tag i den här dagen, och andas in den härliga måndagsluften.

 

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback