Söndag.

Ibland är det så skönt att vara ensam hemma, bara lyssna på musik och pyssla lite. . .Wille drog med Johan på bio för jag var inte så sugen på bio idag och brittiska komedier är inte min favorit genre. Så nu sitter jag här med en chokladbit, filt och musik. Riktigt mysigt att umgås med sig själv ibland :) Dagen har jag spenderat med Anna, vi gick promenad med william inne i Khamn, handlade lite på maxi och tog en sväng förbi lilla mams och paps. Storebror tittade in på hemväg till Sthlm från Koster, värsta solbrännan hade han lyckats fått trots regn, hur går det ihop kan man undra! Igår jobbade jag precis hela dan, trodde det skulle bli lite segt med 15 timmar men det gick förvånansvärt fort, det var riktigt kul faktiskt. Den här veckan har jag inge jobb inplanerat och det gör inget, ska ju jobba så mycket framöver ändå. Ska ta mig friheten att inhandla nya underkläder imorron, det är dags! ;) Är det lika suckigt väder imorrn så får det nog bli hemmadag för övrigt, förutom promenad dåra. Det gör mig faktiskt inte så mycket att det regnar om jag ska vara ärlig. Jag älskar sommaren och soligt varmt väder, men är det en såndär riktigt mörk och regnig dag så är det faktiskt härligt och ta promenad i regnet eller slippa känna tvång att vara superhurtig utomhus...så regna på för all del, jag behöver städa :) Hade så gärna åkt till Oslo igen nu på  torsdag för det är ju deras nationaldag, den stora partydagen men min ekonomi skvallrade till mig förut att jag inte hade råd att göra det så jag får helt enkelt hålla mig hemma :(  hade vart så satans kul om inte annat! Oh well, what to do liksom.

Vill du gråta en skvätt? Lyssna på: I want you back - Niccokick
Vill du rysa lite av välmående? Lyssna på: Come give me love - Deportees
Vill du få energi till tusen? Lyssna på: Puppy - Sahara Hotnights

Ja det var väl allt för idag. Lika innehållsrikt som alla andra dagar.
                                                 OH YES.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback