Übertrött!

Efter nattens bravader & efter att ha jobbat några härliga timmar så är jag lite lagomt övertrött! Imorrn är en såndär halvstressig dag, det ser ut som hej kom o hjälp mig här hemma, så jag måste städa (i vårt hushåll städar jag o wille tvättar - mycket bra överrenskommelse,mindre vardagliga diskussioner också! Disken delar vi såklart på.) och sen ska jag hinna lite ärenden, plus att jag måste växla lite pengar till pund, ja o sen ska jag ju till skärgården o köpa glass med Maria.How in the world will I ever find the time?! Kanske om jag ser till att gå upp i ottan. Onsdag blir också lite lätt misär. Måste få in dessa två hårbollar till katter i transportburen (som dom för övrigt hatar. och då menar jag HATAR) sen ska alla tillbehör med och sen ska vi åka en tripp till Khamn med två "sjungande" katter i baksätet. Wonderful. Sen blire till att byta bil med papiraul, och sen direkt till jobbet, sen hem o sova, för klockan 02.00 ska vi ju typ åka till Skavsta o flyyyyyyga iväg till Great Britain. Ja det där lär väl ordna sig!

Nu har Emeliepemelie också skaffat sig en liten blogg, så trevligt så trevligt. Nu behöver vi ju aldrig prata live nåt mer för msn och blogg sammanfattar väl vårt liv för det mesta?! Moahaha.

Time for bed tror jag. I huvudet snurrar just nu London Calling (the clash)- ironiskt nog.
Najt Najt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback