Why God, Why?!

Just nu sitter jag i valet o kvalet mellan Kärlekssemester med Wille i Italien i augusti, eller följa med Cornelia och passa 4 småbarn på Ibiza 2 veckor, allt betalt.....jag får krupp!! Lätt val tycker ni kanske....men nej. Gratis semester (okej då, lite barnpassning på köpet) på Ibiza är ju inte varje dag man blir erbjuden liksom. Det dumma är att jag tror att högskolan börjar 27 augusti, och åker jag till Ibiza är jag inte hemma förräns 3 sept. Va fan är det med livet egentligen?! Varför kan man inte få allt nån gång och slippa välja!!!? Självklart vill jag ju åka med wille med...missförstå mig rätt. Men vi ska iaf åka till London nästa vecka och lite småturer blir det väl i sommar. Plus att Italienresan kommer kosta pengar :) Jag blir fan förbannad. Det lutar ju åt att Ibiza får vara utan mig för Om jag kommer in på högskolan vill jag inte gärna missa första veckan, och i värsta/bästa (?) fall kanske man flyttar också, och då hinner man ju inte med massa semester! Fy fan va sur jag blir.
Sur Sur Sur - Har ingen lust att välja bort nåt. Crap Crap Crap.

image16eller image17




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback