Helghelghelg

Äntligen helg!!
Jag är helt slut efter den här veckan, eller hela den här kursen egentligen. Har väl aldrig varit så aktiv i hela mitt liv. Igår hade vi en liten dansuppvisning med våra gipsmasker, det var skitkul. Vi har så bra klass och speciellt studiegruppen som jag har är underbara. Men idag är det fredag och det känns också helt underbart. Om några timmar kommer Anna hit, vi har inte setts på jättelänge. Ska göra veggie lasagne, vitlöksbröd och sallad. Funderar på utgång i kga imorrn men har inte bestämt mig än....får bli en impulsgrej isf tror jag. Wille och grabbarna grus har just lämnat lägenheten och är nu på väg till Oslo för att hälsa på Stefan i helgen. Skönt o ha hela lägenheten för sig själv ;)

Klockan är tre och det är redan mörkt ute....så det är bara att tända ljus och mysa till det. Jag som hatar julpynt och andra diverse krimskramsgrejer har trots detta en adventsljusstake som jag köpte på rea efter jul förra året som jag ska inviga på söndag, och Wille var söt och köpte en fin stjärna på fot till mig igår. Så liiiite jul får plats hos mig med.
image237

Söt va?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback