Jag gillar inte fotbollsgalor.

Kan det bli kallare eller? Säkert.
Det blidde inget mys med Madde och Pär i lördags, wille som inte kan säga nej fick jobba över på boda. I ren tristess och ett ganska kraftigt partysug så slutade det med fest iaf. Pålle körde sin 25 års fest i Torpåsen så det blev en given taxifärd dit med Anna & Fredrik. Och det var längesen jag hade så kul! Jag fylldes av sån fylle-kärlek till alla mina vänner och det ruset slår alla drinkar ;) Gud straffade mig ganska hårt dagen efter men det är okej för mig Gud. ;P
Det var det värt.
Jag har även insett att jag är bara SÅ fattig resten av denna månad och då ska jag till Sthlm i helgen. Hur ska det gå till kan man fråga sig. Kusinen gifter sig och storebror fyller år så det är bara att infinna sig på plats. Och vi ska bo på hotell - vilket är så himla skönt ibland. Och as you know, jag är ett stort fan av hotellfrukostar. För övrigt missar jag klassfesten på fredag vilket är grymt tråkigt, men jag löver er  - jag kommer igen nästa fest. Mycket grejer som händer framöver...hur det ska finansieras...ja jag funderar på om det finns saker här hemma som jag kan sälja. Wille kanske? Katterna? Möbler? Nåt måste det ju finnas. Oslo är iaf inbokat 30nov-2 dec, tove jag och hälen ska hälsa på corny vilket ska bli superkul. Sen tänkte jag klämma in en gbg visit snart också. Det är kul när det händer grejer!
Annars så är det mycket i skolan nu, vi har tre skönlitteraturböcket som ska läsas på en o samma gång. Lucky me så har jag redan läst 2 av dem, men sen är det massa kurslitteratur som ska synas uppifrån och ner också. Lite stressigt men jag kanske borde inse att det är så det är när man går i skolan.
Hösthumöret sitter nånstans i ryggraden och tittar fram då och då, och tankarna virvlar runt mycket men som alltid är en dag i taget det enklaste har jag hört. Livet är ju egentligen ganska gemytligt!

Where do I go?
What do I do?
Who do I turn to?
I'm losing my ground
Who am I now?
Where does it end?
How did it all begin?
I'm losing my ground


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback