New Years Eve is fixat o klarrrt!

Har tappat lite stinget för den här typen av skriverier men i ögonblicket har jag desto mindre att göra så några rader kan jag säkert få fram.
Det snöar ute för det första....NEJ....jag gillar verkligen inte snö, och jag gillar definitivt inte att frysa. Jag är en fryslort in i det sista, till och med i duschen kan jag frysa fast vattnet är skållande hett, så nej tack ingen snö - för guds skull.
Vi har påbörjat estetkursen i skolan. Det är jättekul men oj va mycket pinsamheter man får klara av. Det är iaf galet kreativt - musik, dans och bild. Oh yes.
Igår hade vi lite tjejträff hos helen, vi lagade rotmos och fläsk (kan det bli mer husmanskost?) det måste ha varit väldigt nyttigt iaf för vi kläckte den bästa idén på länge under denna underbara måltid. Vi ska ha nyårsfest! Varenda år är det alltid så rörigt vad man ska göra och vart man ska vara. Jag tror fredrik och anna har vart organisatörer för många nyårsaftonar (skumt ord) men nu kära vänner slipper ni det för vi har fixat kalaset denna gång! Norrgården är bokad och det blir ett härligt tema som dessvärre inte kan avslöjas här. :)
Så vi räknar med ca 70-80 pers och det kommer bli great.
Imorrn blire mat, vin och spel med Madde och Pär ska bli trevligt.
Just nu skulle jag kunna lägga mig under en bag in box med rödvin och bara låta det flöda rakt in i gapet. Men jag kanske ska vänta till imorgon iaf.
image222

För övrigt så är dagens erkännande att Brittans nya album är ganska hett. Jo jag tycker det. Faktiskt. Man vill liksom bara ge järnet.
You wanna piece of me?





Kommentarer
Postat av: Anna

Emma emma emma emma.... jag kommer ihåg en tid då jag höll med i det mesta som du sa som hade med musik att göra men nu har du gått för långt!
Inte är väl brittans album bra!!?? Ve o fasa men! - Det är verkligen inget skämt att hon börjar spår 1 med: "britney is back bitch!"
Men smaken är som baken och jag diggar dig skarpt ändå ska du veta! Tjyyyysss

2007-11-09 @ 22:38:05
Postat av: Anonym

Jag sa inte att ALLA låtar va bra ;)

2007-11-10 @ 09:22:42
Postat av: helen

det kommer bli mycket britney och hennes vänner på nyår .)

2007-11-11 @ 11:03:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback