Rocknroll..blåa ögon

Igår kväll fixade jag och tove & helen med inbjudningskorten. Det fick bli via nätet för Orka skicka till alla via vanlig post...skulle ta tusen år bara att få allas adresser. Det blev jättebra förutom några härliga stav(slarv)fel som vi upptäckte när det redan hade gått iväg till alla. Men det bjuder vi på!
Vi har gjort gipsmasker i skolan idag, och det var himla roligt faktiskt. Jag fick småhysteriska skrattattacker medan fredrik och hanna gipsade in mitt ansikte, men bra blev det!
 
 image223

Imorrn är det dans i en och en halvtimme, fredag har vi egentligen föreläsning från halv elva till fyra, men jag tänkte smita vid lunch och tuffa iväg till sthlm. Ska bli skönt att komma ifrån lite. . .

Lite party...o lite bakis.


Och vad vet du om kärleken förrän du förgäves hatat den
Och vad vet du om när hjärtat kan bränna för kärlek som aldrig kan dö men inte heller leva




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback