7600 Steg

Min dag började 05.10 imorse när mobilalarmet gick igång. Det var längesen jag kände ett sånt motstånd till att gå upp ur sängen. Men upp gick jag och gjorde mig iordning, sen hade jag några minuter kvar innan jag skulle gå till "jobbet" (praktiken med andra ord) så jag kröp ner fullt påklädd i sängen och fångade några sekunders extra sömn bredvid en varm wille...jag hatar att gå upp såna här mornar.
Hittills idag har jag gått 7600 steg. Precis. Jag införskaffade en stegräknare förra veckan,man ska nå upp till 10.000 steg per dag för att man ska "må bra", men dagen e ju inte slut än.
Nu är frågan: Ska jag orka göra nåt vettigt idag när jag slutat tidigt? Såsom plugga, tvätta, träna...eller ska jag bara glida runt o inte göra nåt vettigt alls. Dilemma. Jag vet faktiskt inte vad jag känner för alls.
Umgås lite med min man kanske vore en idé för han ser jag sällan. Om han har tid vill säga.
Avnjuter Kents nya för tillfället har dock inte betygsatt den än. Ska skicka en kopia till USA också, morbror tycker kent e superbra. :)

Stand up straight..do your trick..Turn on the stars..jupiter shines so bright when you're around..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback