För evigt rörigt

VFU träff idag, och sen var jag på Djurgårdsparken o hälsade på, verkar hur bra som helst! Ska bli kul att börja praktiken där på onsdag. Då ska vi bland annat till skogen, och jag har ju tagit vuxenpoäng genom att skaffa regnställ och gortexskor:)
Jäkla tandläkar'n ringde mig förut också och tvingade dit mig på undersökning imorn, men det är lika bra och göra det. För övrigt är jag ledig imorrn och ska tvätta och kolla lite skolgrejer. Ska ju skriva en rapport under praktiken, tror jag ska göra en jämförelse mellan pojkars och flickors lek.

Mycket tankar i huvet just för stunden....ett litet dilemma har uppstått för ungefär 24985 gången, det är så påfrestande att ha en hel gemensam vänskapskrets med sitt ex. Det känns som det är oundvikligt att vi aldrig kommer ifrån saker och ting, inte för att det är vännernas fel, jag älskar mina vänner! Men det är svårt att ....ja vissa saker är bara svårare än andra. Vilket gjorde att jag tappade lusten litegrann. Oh well. Someday maybe.


image203

Kommentarer
Postat av: Elin

Jag är så glad att exet har flyttat till sthlm! Slipper man det där krånglet och springa på varann osv. Fast han bor förvisso granne med mina vänner nu men det är rätt lugnt, jag är inte i sthlm och hälsar på så mkt :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback