Freeedaag

Fredag.Fredag.Fredag.Fredag.Fredag.Fredag. Jag ska ha frossa ikväll, med all rätt känner jag. Knaprar på godis just nu i väntan på att den där sambon jag har ska sluta jobbet, sen blire fasen pizza o film. Har gått promenader hela veckan o imorrn blir det morgonträning med Emsan. För övrigt ska jag ha en lugn helg med så lite aktivitet som möjligt, känner att jag måste ta tag i mitt examinationsarbete och sen behöver jag bara ......vara. Wille jobbar hela helgen, känns som den eviga storyn men pengar är viktigt har jag hört. Men vi har bjudit hem mamsen och papsen på middag imorn kväll, jag ska göra en as-god fisksoppa:) Praktikveckan som har varit har gått kanon, nu ska jag tänka över helgen om det är nåt som jag kan göra..som t.ex att hålla en samling på nåt vis eller intervjua barnen. We'll see.
Ja roligare än så blir det väl inte.

Hejhej.
image207
Ifall nån missade det så är det FREDAG idag. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback