Hösten har nått mig

Det märks att hösten har kommit. Inte bara för att det är regnigt mörkt och fallna löv överallt. Jag vill stänga in mig,lyssna på musik, skriva, pyssla, tänka...jag skulle inte kalla det för den obligatoriska höstdepressionen som alla "måste" lida av, utan mer att jag vill gå i ide en stund. En stund för mig själv. Det är en behaglig känsla men ändå inte.
Det här kommer en släng varje höst, jag antar att alla har sin "depression" på sitt sätt.
Kent skivan kom ypperligt lagomt till min.

Snäll snälla släpp taget nu
du kan stå gå eller krypa här ifrån
om det här är allt vi hinner med så håll mig
hårt min älskling nu.

image218


Kommentarer
Postat av: Elin

Jag avskyr den här hösten, trots att det var riktigt fint idag. Fast det är nog för att jag är så mkt själv som jag känner så.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback