Saturday Light Naive

Lördag idag, himlans bra dag på veckan tycker jag. Har vart full rulle hela veckan,haft redovisning i skolan om kommunikation och språk, och till veckan e jag ledig hela veckan förutom onsdag morgon då har vi opponentseminarium på våra examinationsarbeten. Sen börjar en ny kurs! Estetisk, bild sång och dans, ska bli jättekul.Igår var det fredagsmys hos Tove, hon hade gjort världens godaste moussaka och bakat bröd, och martina hade gjort morotskaka:) Sen hämtade jag brorsan på station vid elva. Imorse bjöd jag han på frukost, nybakta scones:) Efter att ha inhandlat nåra grejer på stan, har anna och melvin vart här och ätit och busat lite. Snart bär det av mot kga och utgång. Det blir jag och grabbarna! Anna får ja möta upp på stattet. Så inatt ska jag spendera natten på boda borg, nu när man inte längre har en bostad i kga och anna har ju inte så stort...plus att william tar upp hela sängen. Hunden alltså ;)

Längtar efter en kall öl, så nu får det att vara dags!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback