Sköna Lördag

Igår blev det en tur till IKEA i Kstad, och fast än att jag lovade mig själv att inte köpa mer ikeaprylar till den här lägenheten, så blev det en del grejer iaf. Nattduksbord till sängen, för det var ett Måste! Idag har jag tränat med emelie, det var väldigt skönt. Lördagar är en ypperlig dag att träna på, man känner sig piggare! Nu har jag just gjort en ugnspannkaka, och så småningom ska jag hämta upp Helen som ska följa med mig till kga och gå en långpromenad med William, matte Anna är på fitnesstävling i västerås över dagen. Ska bli mysigt, jag har inte träffat William på jättelänge. Får nog bli en lekstund också:)
Ikväll blir det mat & vin mys hos Tovsan. Cornelia och pojkvän är hemma så det blir najs! Imorrn får jag ta mej i kragen och stuuuudera. Snälla nån, jag är kass på det här med att ta tag i saker.
image216

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback