Beautiful veins and bloodshot eyes

Häromdagen laddade jag ner James Blunt nya skiva. Jag har bara ett ord för den: Upprepande! Hela skivan är ju typ byggd på 2 meningar kändes det som. Så jag tappade intresset efter en omgång. Nu sitter jag och lyssnar på nya Foo Fighters skivan, det ger mig flashbacks från mina härliga tonår :) Jag är sugen på att gå på Gwen Stefani i oktober också....hoppas på att Madde e sugen, vi måste ju ta igen för lost times, vi var ju alltid på konserter förr, på den gamla goda tiden när vi var universums största Prodigy fans...typ. Tragiskt men sant! Idag hade vi vår redovisning och vi visade vår underbart roliga film, och den gick hem! Läraren gav mycket positiv feedback, tack för det :)
Jag borde egentligen läsa om Moral och Samvete just nu, men jag blev så trött efter maten....ska packa lådor också innan pillewille kommer hem. My oh my ska det aldrig ta slut. Lördagens tjejträff var kanonmysig, hur mycket gott att äta som helst, och massa prat om "förr i tiden" slår aldrig fel. Men ingen utgång för mig, Madde och Emelie...(pensionärerna) jag var så jävla trött så jag orkade knappt prata tillslut, plus att jag har haft ont i käken/örat/visdomstand (?) i en vecka vilket är rätt så tröttsamt. Igår fick jag en blixtvisit av Anna och Melvin som var ute och körde. Melvin åt päron i soffan medan "dom vuxna" ;) pratade. På fredag går flyttlasset från Karlskoga två steg tillbaks till Kristinehamn. Helhjärtat så trodde jag att det skulle ta emot mer att flytta "hem" än vad det gör. Jag har aldrig trivts till hundra procent i Kga,stundvis bättre stundvis sämre. Nu låter det som jag ska flytta flera hundra mil och det ska jag ju verkligen inte. Kommer att skaffa mig en liten resesäng och ställa hos anna kanske? ;) Och när skolan är klar får det gärna bli en större stad för några år. Thank You.
"Time will turn us into statues, eventually"


image194image195image196

Kommentarer
Postat av: Hanna

Ni maste ga pa wen!Va pa hennes konsert igar och dte va sa jaaaaaaaaavla bra!!hon va helt suvve pa secn!!!kool brud!
kram

2007-09-18 @ 14:11:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback