Dagen efter.

Lite smått bakis idag, som vanligt en otroligt irriterande törst som inte kan släckas av nåt. Har druckit så mycket loka så jag börjar få ont i tungan...
Gårdagen var jättemysig, hemma hos tove som hade dukat upp med massa gott. Kvällen slutade på statt iaf, vilket var helt okej. Idag har jag segat och efter en stund kom Tove och det blev en pizza halvliggandes på soffan, och en stund efter det joinade även helen som vaknat till liv. Så eftermiddan har varit rolig men trött :) Nu har jag gjort mina egna klyftpotatisar med massa vitlök och örter och kyckling i ugn till det. Till efterrätt blev det lite mys med Udda :) Nu blire film, sen sova för imorrn är det VFU träff ;)

Ajöö
image199image200image201

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback