Gäsp

Nyduschad, en stor tekopp och mysisar, så har jag det just nu. Och det behövde jag! Har haft en bra dag i skolan, minus att vi åkte in till Fredrik i stan när vi skulle filma, dock när vi skulle gå till busstation efteråt så öppnade sig himlen över oss och jag såg ärligt talat ut som en slickad kattunge. Filmningen var dock jävligt rolig, jag skratta tills jag tjöt. Blir många bloopers ;) Efter helgens bravader så är jag så jävla trött. Men jag har ca 100 sidor att läsa om barn och ungdomspsykologi till en föreläsning imorrn. Det är faktiskt min favoritlärare från mellanstadiet som ska ha föreläsningen så det ska bli jättekul. Snart kommer wille hem också efter att ha vandrat i norge sen i lördags..skönt o se att han kommer hem hel :) Den här veckan känns ändå skön, imorrn har vi tagit sovmorron till tio och då ska vi ha två timmars VFU info, med andra ord praktiken som vi ska ha i oktober. Onsdag blir nog en heldag men vi ska bara komplettera filmen lite så det e lugnt. Torsdag slutar jag tolv, sen äre helg! Det blir till att greja klart i lghtn så vi kan flytta snart. På lördag blir det tjejträff med Khamntjejerna som jag inte sett på flera år vissa av dom, ska bli jättekul.
Måste klämma in en dejt med Maria och gärna en med Anna också. På torsdag ska jag och emelie förhoppningsvis fixa träningskortet på badhuset också. Fan va mycket det är hela tiden, finner liksom ingen ro.
Oh well, det är såhär man känner att man lever antar jag!

Baj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback