ha ha ha

man kanske inte ska skriva inlägg när man är full eller?? Kanske borde införa alkolås på datorn. But still, statt var a huge disappointment. Sahara i sig var ju inte kassa, men folket runtom förstörde det mesta. Nog ältat om det. Emelie och jag vaknade så sött bredvid varandra i sängen och lyckades ta oss till willys för en mindre handling inför veckans matlådor, sen blev det raka spåret till Mcdonk, milkshake och Mcchicken, jag är så mätt just nu...! Men törsten lägger sig dock inte. Nu ska jag njuta resten av dagen av att ha lägenheten för mig själv, slappa och sooova. Upp med tuppen imorrn igen! Imorrn börjar vi filma filmen om "Bob-Fritz" ;)

HejHej



Kommentarer
Postat av: Hanna

trakigt att det blev sa.kanske kan hjalpa dig att fixa ett par nya orhangen?50% rabatt va...sag till om du ar intresserad.om det ar en aldre kollektion ma jag bestalla och ar bara kvar i 2 veckor till.kam!!

2007-09-09 @ 21:47:13
Postat av: Anna

vad ær det jag skymtar på en av bilderna?? ETT BEHHÅ-BAND!!!!!
Synd att ni inte fick en lika trevlig kvæll som førvæntat, men huvudsaken var juh att "våra brudar" skøtte sig och gjorde sitt fantastiska jobb..
Take care! /Anna

2007-09-10 @ 11:22:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback