Heartache with Hardwork

Vilket härligt höstväder vi har haft idag...regn så långt ögat kan nå. Jag har blivit skol-skadad och kan dessvärre inte sova så länge som jag vill när jag är ledig så i natt vakna jag första gången klockan 02, och tänkte att nu måste väl ändå klockan vara 06? Men det var hon ju inte. Sen vakna jag igen, och tänkte att men Nu måste väl ändå klockan vara typ 08? Men nä. Klockan var 5. Men då ska det tilläggas att jag sov när klockan var strax efter 22 igår....Jippi Emma. Så när jag väl kunde gå upp så drog jag iväg till gymmet och tog mig ett litet pass, sen iväg till lägenheten där jag städade rent golven litegrann. Sen en snabb sväng till Mio med sällskap av en hängig Emelie som fick skjuts hem från jobbet. Nu har jag just kommit ut ur ett vaaarmt bad hos mamma o pappa, låg i badkaret och läste genuspedagogik, man måste ju vara effektiv i alla lägen...eller?! Oavsett så är jag detta till trots dödstrött. Jag känner mig som världens tråkigaste människa just nu. Känns som kompisarna har ringt och jag säger att jag ska ringa upp men så glömmer jag bort det eller somnar typ. Anna, jag är hemskt ledsen för att jag verkar okontaktbar just nu.....jag lovar det blir bättre när jag får komma i ordning i lägenheten. I am such a crappy friend, I know. Men jag vet iaf att du blir väl omhändertagen ;) Imorrn blir det en tjejreunion i Höla. Lite knytkalas hos Tovsan. För övrigt vill jag ha massa pengar, jag vill att min lägenhet ska vara klar och fit for fight. Sen skulle det vara skönt att få åka till storebror snart...visserligen ska vi på bröllop i mitten av november så vi ses då, men snälla nån....det är ju för fasen bara mitten av september. Aaaja! Nu kommer min andra hälft snart med borren i högsta hugg, dags att sätta nya handtag på mina nymålade dörrar!
Synd att du inte är hemma Hanna, en tjejreunion inkluderar ju dig med. Puss på er mina änglar.

"You're my sweetest downfall..." ♥

Kommentarer
Postat av: Hanna

Ja det ar valdigt synd!!hade vart skit kul!!men tanker ni lite pa mig sa ar jag glad!!!
tycker ni ska ordan en tjejresa till dublin,fly for 1 krona fick jag tag pa.kan vi ha lite reunion dar!kram kram ha sa kul ikvall,och gor inget jag inte skulle gora!

2007-09-15 @ 14:55:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback