Jag hatar karlskoga

Ärligt talat. Jag har sett fram emot denna "konsert" hur länge som helst, ända sen jag fick reda på att dom skulle spela. MEN. Folk i den här stan har ju missuppfattat alltihop känns det som. Jag har förlorat mina bästa pilgrimörhängen,öronen blöder, mina fötter är blåsvarta. Statt har visst missuppfattat det här med säkerhetsvakter, för dom trodde visst att sahara hotnights var samma sak som byz (???) Jag är bara SÅ besviken. Efter att  ha sett dem tre ggr i mitt liv så var det här den sämsta och kanske sista gången. Jag har  aldrig sett en sämre tillställning i hela mitt liv. Jag var fan nära på att döda den nollan som stod framför mig. Så hädanefter kommer jag inte att se fram emot ett framträdande i karlskoga, ever again. Tack gode gud att jag åtminstone hade mina bästa vänner med mig hela kvällen ni gjorde det mesta toppenkul. Nu sitter jag och emelie framför varann med varsin pizza som förmodligen kommer att utgöra vår frukost även. Skit ner er alla som gjorde min kväll till en loserkväll. Bajjjjjjjj

Kommentarer
Postat av: Elin

Usch och fy, det där lät inte alls kul :( Jag blir också alltid nermanglad när jag ska gå på spelning och då är det ju ändå skönt när det finns vakter som kan reda upp saker. Men om det inte finns det så tja, katastrof.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback