Love and Hate, what a beautiful combination...

Imorse var jag och W till Lunedet och gick från campingen upp till utsikten, sen gick vi upp och ner i slalombacken...detta för att w skulle testa sina "hajkingboots" för han och nåra boda borgare har fått för sig att åka till norge och vandra till helgen, gud mina ben är just nu som spagetti. Det där gymkortet som nu ska införskaffas i Khamn kommer nog inte en dag försent! Jag har iallafall kommit i underfund med att jag hatar att gå/cykla uppför. Så det är väl det som blir min utmaning framöver kanske. Igår var jag och Anna på Oxhälja, mycket trevligt. Vi lånade Edwin en stund och gick nåra varv runt alla marknadstånd som är fyllda med mycket skräp men visst Nåt kan man säkert fynda om man lägger manken till. Vi gottade oss mest i våffla och karameller. Sen kom regnet och vi åkte hem, men nu har jag iallafall gjort Oxhälja med en privat "guide" ;) Det var en upplevelse, hihi.
För övrigt idag har jag läst lite utvecklingspsykologi till min studiegrupps framtida presentation, jag har världens roligaste idé till vår film vi tänker göra, hoppas bara att dom andra tycker att idén är lika rolig som jag =) Imorrn blir det heldag i skolan, upp med tuppen halv sex, bussen går tjugo i sju..........så den här veckan är jag i skolan tis, ons och torsd. På onsdag ska jag till Maria och fira att hon fyllt år (idag) och även disktutera med hennes mamma hur vi ska lägga min tjänst framöver. Så veckan känns rätt så späckad. Måste vid lediga stunder till min nya lägenhet också och måla dörrarna. I lördags målade jag garderobsluckor och en liten vägg, så nu är det tre dörrar som ska bli vita istället för ful-bruna. Nya handtag har även införskaffats. Men det tåls att sägas än en gång: Det är bara så jävla mycket just nu. Jag längtar iaf till lördag då jag kommer att inta position längst framme vid scen när Sahara Hotnights drar igång på statt. Anna - vare sig du vill eller inte, du kommer med mig - längst fram ska vi! :) Emelie, vore skoj om du hängde på,och tove, helen och madde med! Come join.....!
image186
HejHej♥

Kommentarer
Postat av: emelie

jag ska joina dig gumsan!kramis


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback