This hazy afternoon...

Känns som jag inte har nån tid för MIG längre, dagarna bara springer förbi mig men jag hinner liksom inte med sånt som jag verkligen bryr mig om. Samtidigt när jag väl har tid över en sekund så har jag ingen ork med nåt heller för den delen, skumt det där...
Lägenheten är som gott färdig, idag ska vi köpa duschdörrar och imorrn kommer elektrikern o fixar uttaget i badrummet så man slipper elchocker när man ska duscha. Sen upp med tavlor så är det klart. Fick en snabbvisit av Tove och Helen igår kväll, och vi bokade utgång på lördag! Det är ju ändå i Khamn så vi får väl se hur kul det blir....positiva emma....visserligen är det löning så mycket folk blir det garanterat men jag är så splittrad mellan dessa 2 hålor när det gäller sånt här....Karlskoga har ju vart "hemma" några år nu så det känns som jag får ut mer av att gå ut där för jag känner nästan fler där än här nuförtiden....men jag ska njuta av att få umgås med tjejerna iaf, det händer ju inte varje dag. Idag har jag hunnit med ett träningspass, var där tidigt så det var bara jag och en till, skönt och ha allt för sig själv:) Nu har Anna just lämnat mig....vi har umgåtts några timmar, känns som det var längesen vi bara satt ner o prata så det var skönt att få den stunden. Jag ska ta mig en kvällspromenad senare, måste rensa tankarna lite. Borde vara mindre stressad över saker o ting nu tycker man men ändå känner jag att det är svårt att koppla av. Blir jag och Dave Grohl runt Drevstad later on!

image197

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback