Varför har jag ingen självdisciplin?!

Meningen är ju att jag ska sitta och plugga. Jag har säkert 100 sidor att läsa kvar i den otroligt spännande boken " det flerstämmiga klassrummet"....men jag har ingen koncentration och ingen lust heller för den delen. Suuck. Varför inte jag föddes med mer självdisciplin vet jag inte! Nu har vi iaf flyttat och jag kommer aldrig mer flytta känns det som just nu, gud vad mycket grejer man har. Och släpa allt detta 5 trappor upp är inget drömscenario direkt. Så nu får det va bra ett tag! Lägenheten känns iaf väldigt bra. Längtar till kl 16 då emelie slutar, då ska vi o träna. Fick ett schema i ordningställt i lördags så nu har man lite koll. För övrigt så går jag bara i skolan tis-ons denna vecka, sen blire inge skola förrns praktiken är slut om nåra veckor. Praktiken startar 3 okt, och jag ska vara på en förskola på djurgårn. Ska bli kanon! Annars händer det väl inte så mycket. Har svårt att skriva mer för jag har en tjock katt som ligger på min högerarm och snarkar......måste verkligen se till att få nån sorts studieteknik omgående annars kan det bli kärvt. Inte blir det ju bättre av att det är massa arbetsgubbar utanför huset som river saker och har för sig massa andra störande ljud. Lunchpaus?? Allt för att slippa..............ändå är ju skolan riktigt roligt...:;)

Nä nu örker ja intöö meeer.
Pöss

Kommentarer
Postat av: KRISS

Ny i Karlskoga, eller ny i lägenheten?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback