you're a selfish narcissistic psycho freaking bootlicking nazi creep

....veckan har gått fort som aldrig förr och som vanligt är jag ledig på fredagar och det är Guld värt! Idag har jag gått promenad, solat och nu har jag stoorstädat hela lägenheten. Stor vits egentligen när jag håller på att flytta ur den sakta men säkert...men det är fasen skönt när det är rent. Skolan går toppen, vi har verkligen mjukstartat och det är skönt. På måndag ska min grupp börja filma vår film ;) Vi har faktiskt väldigt kul ihop:)
Imorrn ska jag måla dörrar i lägenheten, sen blir det Sahara Hotnights! Jippi;) Jag och Sofie har laddat hela veckan!
Söndag tänker jag inte boka upp nåt, just nu känns det som det kan bli en skön ledig bakis dag!

Hejhej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback