Atjoo prosit

Det har varit en intressant kväll, oh ja. Jag tror att jag har nyst säkert 50 ggr under dagen, minst...och dom nysar som inte kommer fram får jag nästan panik över för jag vill bara ha ut dom! Det killar i min näsa så jag inbillar mig att jag kommer klia sönder mig inatt. Förhoppningsvis gör jag inte det. Jag har även gjort en nässköljning! Haha det var en lite absurd upplevelse måste jag säga, och inte hjälpte det speciellt mycket heller men mor lilla mor anser att jag ska göra det fler gånger. Vi får väl se hur det blir med den saken. image360

Vi kollade på "Spårlöst" på fyran förut. Det känns extra intressant att titta på det i och med att W har en bakgrund som vi inte vet så mycket om och nyfikenheten väcks till liv lite extra varje gång man ser liknande program. Vem vet, kanske får vi se W i programmet nångång och en resa till colombia...?

Imorrn är det då dags att fira Ws födelsedag och jag hoppas att jag känner mig piggare. Tänkte göra en liten födelsedagsfrukost och sen får vi se vart dagen bär av. Jag ska iaf på massage halv tre och jag hoppas för allt i världen att det hjälper för i skrivande stund känner jag mig aningen skruttig.
Jag är väldigt bra på att tycka synd om mig själv. Ja...krya på mig! :)

Night Night♥

Kommentarer
Postat av: Anna

krya på dig hjärtat och hälsa willw så gott
pusss

2008-04-04 @ 14:19:39
Postat av: helen

krya på dig lilla vän, va tråkigt att vara sjuk.
pus o kram

2008-04-04 @ 18:30:24
Postat av: elin

Vad jobbigt det måste vara att inte veta så mkt om vart man kommer ifrån och så där. Jag skulle tycka det iaf, men det kanske är olika från person till person. Vissa kanske inte har något behov av det utan är lyckliga med dom har nu istället.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback