Beat It!

Åå jag sitter o fixar till en partyskiva till helgen när det är återträff för alla 82:or! Massa gamla godingar men även lite nytt, Madde kommer att bli stolt! :) Jag säger bara: Wind it up! Får vi se va fröken högberg svarar då!
Ser väldigt mycket fram emot lördagen, först helddag med mamsen o papsen i Kstad. Bebisarna ska bland annat få ett nytt klösklätterträd, den gamla ska jag skänka till djurhemmet. Sen ska jag leta runt efter vita orkidéer till sovrummet och en svänga till allas vårt IKEA. image371
Ska försöka pimpa upp balkongen lite. Sedan kommer Madde och Camilla på käk och förpartej. Vi "glömde" att anmäla oss till själva återträffen (jag tyckte att det var dyrt...snååljåpen tittar fram) men alla trillar ju ändå till statt sen så då får man ändå träffa alla. Ska göra lite veggielasagne tänkte jag för att göra det lätt men jag vet inte hur kräsna damerna är så jag inväntar svar. En välkomstdrink kanske de blir också :) Ska bli kanon.

Idag hade vi föreläsning av en mamma vars son är missbrukare och sitter inne just nu, i Kga by the way. Det var en väldigt tragisk och tung historia och jag hörde en del snyftningar runt om i salen, hade jag varit hemma hade jag också bölat men med respekt för mina linser som tenderar att falla ur när tårkranarna sätts igång så bet jag i hop. Sedan drog jag, Mia, Freddy och Basti till pråmen för lite glasspaus. Mia och Fredrik inhandlade även en födelsedagspresent till mig!! Paketet var från en inredningsbutik och pappret var supersött. Det ska noteras att jag inte fyller år förräns om ca 1½ månad så jag fick inte öppna än. Gulliga som få dom små liven.

Pillewille klarade även första testet för polishögskolan idag, svenskaprovet. Mycket bra jobbat sösa!

Imorrn tar jag sovmorgon. Det är som sunken säger, skulle dom göra föreläsningen obligatorisk skulle jag ju vara tvungen att gå dit. Men nu är den visst inte det. Jag har ingen karaktär what so ever.

Tuudles.♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback