Det kommer mera!

Ni trodde väl inte för allt i världen att jag hade lagt ner min gnällblogg?
I would never let you down!

So here it goes.
Som om inte alla krämpor, symptom och diverse räckte så tänkte jag att -äh varför inte ta och adda lite till på min lista så nu har jag fått en underbar klåda på armar och ben och mage. Det här har jag haft förut så jag ringde min näst bästa kompis vårdcentralen imorse och fick genast en tid (tajta som vi är) och väl där får jag slurpa i mig lite kortison i brusform och nån antihistamintablett. Sedan fick jag ett härligt recept med mig som jag kunde plocka ut hos min andra kompis Apoteket.
Jag älskar, bara älskar dom här små vardagliga händelserna som sker i mitt liv! Det blir aldrig tråkigt liksom.

När jag ändå var på topp har jag städat runt här hemma och svalt lite lunch och snart ska jag sätta mig och läsa 2 feta häften om mobbning.

Igår målade W om sovrummet. Vi ska tapetsera imorrn, men konstaterade att det nog bara får bli en vägg till och börja med (jag ville inte ha en fondvägg men ack vad gör man när plånkan e tunn) för det skulle gå på antalet tusenlappar att göra allt...så resten av rummet har nu blivit vitt. Och en ommöblering blev det visst också. Jag tror det blir töppen.

Jag har även lyckats sparka min hatade stortå in i en jättetung matta när jag skulle skaka den. Hurra Hurra!

Imorrn måste jag till skolan hur jag än ser ut och mår, kliandes eller inte kliandes för vi har obligatorisk föreläsning om etnocentrism så det är bara att pallra sig iväg. Sen blir det hem och titta på när pappa och W tapetserar medan jag packar min partybag till Götlabörg! För även om jag ser ut som en enda stor klåda så ska jag åka! image362

Å nej, jag är inte hypokondriker - det är sant.

Later dudes.

Kommentarer
Postat av: Anna

Var vore vi i världen om inte någon någonstans för längesedan hade gnällt lite på hur jävla jobbigt det var att jaga mammuttar och tälja flinta hela dagarna??! PRECIS! :)
gnäll for life!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback