I'm not crazy, I'm just a little unwell

Ja jag kom visst aldrig iväg till skolan. Det borde vara olagligt att vara såhär förkyld helt klart. Vaknade i natt av att det kändes som mitt ansikte höll på att gå sönder - jag misstänker att det var bihålorna som utförde denna smärta.
Det spelar ingen roll hur mycket jag snyter mig för det tar fan aldrig slut!
Är inte det intressant så säg?!

Självklart när man är sjuk så skiner solen och det är till och med varmt ute. Än en gång så fylls rummet med en viss bitter sång...

Men jag ska väl inte deppa ihop totalt. Jag har beställt sjukmat av W,så han står i köket och gör tomat och oregano köttbullar med ugnspotatis. Tänka sig att aptiten är det så klart inget fel på.
Känns dock lite jobbigt att jag vet att min studiegrupp sitter och kämpar med vår "panel" som vi ska ha på måndag och här sitter jag och snorar. Kanske borde kompensera upp med nåt smarrigt?
Mjaa vi får se vad orken för med sig under helgen.
image359
Just nu känner jag för att falla baklänges i soffan och sova.
Så det kanske blir exakt det.

Smell you later.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback