It's Bananas

Jag undrar verkligen vart jag får alla hormoner ifrån, att gråta till alla möjliga program på tv är verkligen min grej! Idag fälldes det tårar till barnmorskorna tills min lins föll ur - det går bra nu! I och för sig så har jag väl alltid varit gråtmild, det är bara att välja om jag ska skratta eller gråta. Men jag har allt lyckats skratta en del idag med, vi hade ännu en helgalen lektion med amerikanen, han är inte klok. Rolig men hysteriskt galen. Han avslutade lektionen med en bild från 70-talet på familjen Bin Laden (ladin?!) och på bilden var det säkert 20 personer, och han sa "vi ska göra en lek som George Bush gillar mycket, nämligen hitta terroristen!" Så fick vi gissa vem på bilden som var självaste Bin Laden. Det var way more fun om man var där. :D

Jag har hunnit göra husmanskost idag även, rotmos och värmlandskorv. Vad gör man inte för att slippa plugga. Och nyss kom jag hem från en kvällswalk med tovabejbi. Imorrn ska jag läsa, oavsett vad jag har sagt förut och inte hållt...tror jag ska satsa på att sitta i solen hos mamma o pappa och förena nytta med nöje. På lördag är vi hembjudna till Stefan och Jenny i Kstad med lite mat och utgång. Nästa helg är det dags för 82:ornas reunion - jag vet att det kommer bli galet.

Längtar så otroligt mycket efter sommaren. Madde berättade häromdagen att hon och Pär har bokat en resa i november och ska vara borta i tre månader: thailand, australien och nya zeeland. Jag är grymt avundsjuk kan jag säga fröken högberg! Kanske får ta och nappa på det där förslaget du gav :D
Lite sommarplaner har jag, men mest smågrejer. Wille ska ju till Shanghai i juni byebye på dig...små sura miner härifrån om ni undrar.
Jag har iaf tänkt att joina tjejerna till västkusten och hinna med koster förhoppningsvis. Ingen sommar utan koster.
Sen hoppas jag på att Mia och jag kan ta arvikafestivalen över nån dag. Vad säger du Wiker? Sounds tempting?
Jobba ska jag ju självklart göra också, men det ska bli kul, tror der blir jag, johan och sara som ska köra sommarvik och det kan nog bara bli roligt. Jag funderar på att ta mitt pick och pack till USA i augusti innan skolan börjar...hälsa på moster, morbror och kusiner och alldeles färska kusinbarn, skulle vara toppen. Moster kommer hit om typ en vecka så jag får höra mig för helt enkelt. image366






Det här vart precis lika tråkigt och innehållslöst som jag anade. Än en gång har jag lyckats - well done.

That's right I'm the last one standing, another one bites the dust
Jamen gonatt på er'da♥

Kommentarer
Postat av: elin

haha den föreläsaren vill jag också ha :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback