Lite lätt damp

Jag har just haft sönder ett dricksglas. Det var veckans tredje glas som går sönder, 2-1 till mig. Hala jävlar det där.
Annars har jag två katter till salu här hemma som driver mig till vansinne, är det inte den ena så är det den andra.
Har ätit glass med hedströmmen idag i skärgårn, det var faktiskt skärgårdspremiär när jag tänker efter...för våren.

Imorrn äre fredag o sen är det lördag. Det låter ju logiskt. Ser jag framemot sörrni.
Nu åt estella precis en grön insekt och udda tittar avundsjukt på. Mjaoo

Kommentarer
Postat av: Anna

Hoho . .Jag skrev precis ett inlägg om min slavdrivarkatt och nu såg jag att du hade liknande problem :) ... krävande de där små liven. Trevlig helg!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback