På tapeten

Idag ska jag läsa 130 sidor om den kultiverade människan. Låter det intressant? Not so much nej.
För att jag saknar självdisciplin så ska jag pallra mig ner till biblan och läsa där istället för att sitta hemma där allt som vanligtvis är tråkigt blir roligt..t.ex diska, plocka osv...Men biblan har underliga öppetider och öppnar inte förrän 11. Så nu äter jag frukost och känner mig snuvig och funderar på om jag har ont i halsen eller inte?

Imorrn måste jag köpa present till W som fyller år på fredag...och på torsdag kommer Johan hit med våra nya tapeter till sovrummet så nu ska det bli vårfint!
image357Så ser den ut och jag tror det blir toppen.

Nästa helg ska jag och Mia åka till Göteborg och ha lite tjejhelg, ska bli väldigt roligt. Så det gäller att spara lite pengar...inte för att vi har tänkt storshoppa men så man kan gå ut o käka osv..men taptetsera sovrummet är ett måste och speciellt när Johan äntligen har tid att hjälpa till...


Nu ska jag ta tag i mitt liv och göra mig klar för en underbar dag på biblioteket!


Kommentarer
Postat av: helen

jättefina tapeter, emma. vekligen skitsnygga.

2008-04-01 @ 14:20:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback