Reunion

Galen kväll igår, hur kul som helst att träffa gamla klasskompisar från förr. Herregud, 10 år!! Jag känner mig genast lastgammal. Vi jämförde lite rynkor med varann men kom snabbt fram till att vi fortfarande ser ut som 18 :D
Idag har jag trots en svag smak av alkohol i munnen och något ostadiga ben så har jag redan hunnit med en timmes promenad med annahed, jag har mumsat lite på gårdagens rester och nu väntar jag på att anna ska komma hit så jag kan trycka i henne lite chips och klockan fem ska vi till drevsta för att kolla på Willes match. Kanske en körv mä brö?

Helt klart nöjd med helgen. Hade en toppendag med älskade föräldrar igår i kstad, shoppade lite till balkongen och kissebebisarna fick sitt nya fina klätterträd som "mormor" var snäll och betalade.
Litet potpurri:

Såhär blev sovrummet iaf


Nya innehaket för katter    

Camilla tittar på gamla kort

Såhär glada var vi heeela kvällen ;D

Ser något drogade ut men kul var'e!

Kommentarer
Postat av: fred

kissebebisar? .....

2008-04-28 @ 16:39:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback