Testosterone boys and Harlequin girls

Tog mig en svänga på stan i Kstad idag efter skolan för att inhandla present till W, fick shoppingstöd av Mia & Fredrik...eller kanske var det Fredrik som fick shoppingstöd av oss...Anna fyller ju visst också år på fredag! Så det blev presentshopping för hela slanten. Köpte en jättefin ***** till W. Ja jag kan ju inte skriva här vad jag köpte om han mot all förmodan skulle läsa det här. Köpte även ett par *******.   image358
På stan ser man alltid en massa snygga killar och tjejer som ser så vårfräscha ut,
så om nån kunde ge mig en makeover...anyone?!

Är för övrigt oförskämt hängig, snorig, värker i benen, ont i halsen och allmänt astrött.
Och snälla nån jag har inte tid att vara sjuk. Imorrn måste jag åka till skolan
för vi har ett grupparbete att förbereda till måndag och på fredag vill vi alla vara lediga.
Har iaf bokat in en rygg och nack massage på fredag. Glädje.

Tove och Hälän - jag hoppas ni är flitiga med er matdagbok!
I know I am!

Kisses?

Kommentarer
Postat av: Anna

det är bra att ni hjälper fredrik att hitta rätt, han ser lätt lite försigkommen ut på stan, ungefär som ett barn som tappat mamma på affären :) haha .. hur går nya kursen? töligt? roligt? ha det bra!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback