Total kollaps

Jag har just grinat i ren förbannelse och smärta över att jag skulle gosa med Udda, som i sin tur lyckas sträcka ut sin tass rakt in i ögat på mig, med en väldigt oklippt klo först in. Det finns ju värre grejer att grina över men det slog mig samtidigt som klon raspade hela mitt öga att jag inte kan det jag ska kunna inför tentan imorrn och det gör mig spyfärdig, sönderstressad och förbannad. Sen slog det mig också att det är söndag. Då brast det totalt.
Det känns faktiskt som vi snart kan bojkotta helger överhuvudtaget. Man hinner ju ändå inte njuta av den, det är ju bara ren omedveten stress över att man ska hinna njuta av helgen och inte göra "nånting" alternativt att man ska hinna med "allt" under helgen. Då kan jag lika gärna leva vidare utan helger om jag inte får känna att jag faktiskt har hunnit haft helg!
Jävla skitpåhitt.

Den lilla helg jag faktiskt haft bjöd på en shoppingrunda i kgacity, en rundtur i Annas och Jespers nya husköp - mycket fint vill jag lova. Lördagkvällen bjöd på fördrinkar hos Stefan & Jenny, vidare till Alfies för mat och sedan stapplade vi vidare till Koriander där jag drack sommardrinkar med mycket smak av hallon. Somnade runt tretiden och idag har vi varit i Hallsberg hela dan och firat Ws mamma som fyllde 55. Så summa summarum blir att jag har besökt Karlskoga, Karlstad, & Hallsberg under ca 24 h, då har jag även befunnit mig i Khamn med jämna mellanrum.
Förstår ni vad jag menar?!

Under helgen har jag även insett att jag är ett stort fan av Carina Berg. image367

BLÄ





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback