Vardagsblaj

Back to business!
Helgen i götet var toppen och det kommer snart att göras om! Det var full rulle hela tiden och resorb blev vår nya vän;) Men ju äldre man blir desto segare blir man det är helt klart...så nu har jag vart trött i tre dagar och sover som en stock på bussen till skolan och även på hemvägen...men vad gör väl det? För er som intressenoterar så såg jag Ebba von Sydow på Burger King i lördags kväll, och hon gled in som den diva hon förmodligen är och gick före i kön - vad annars.

Gick en väldigt skön promenad med Anna förut i skogen, med viss risk att gå vilse...men vi lyckades gå rätt och det blev en dryg timme i strålande sol och då känns livet bara väldigt bra! W är på personalfest ikväll så jag har palatset för mig själv så det blir desperate housewivespremiär och mys i soffan all by myself.

Imorrn måste läsa till tentan som är på måndag, har två böcker att läsa ut så man kan jämföra dom sen på tentan...och jag har läst typ 45 sidor i EN. Mia kommer imorrn så vi kan kolla över lite anteckningar...sen blir det bowling med tjejen jag är kontaktperson åt!

Just nu är jag även grymt godissugen men nejnej...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback