Convince me that the truth is always grey



Har just varit ute och gått en stund och det är förbannat grått ute måste jag säga. Men luften var väldigt skön, rensande på nåt vis.
Har haft min studiegrupp här på förmiddagen, vi har en poster att göra denna vecka och ska sätta ihop en gestaltning till fredag så det har vi klurat på idag men vi var väldigt effektiva trots fika & lunchpaus! Imorrn ska vi ses hos Emma och är vi lika effektiva imorrn som idag så kanske vi inte behöver göra mer och blir lediga tills på fredag..vore skönt.
Wille kom hem igår..och imorse åkte han igen...den här gången till sthlm med jobbet men är hemma imorrn igen. Efter att ha varit sex personer här på förmiddan till bara mig själv nu så blev det helt plötsligt väldigt ensamt känner jag!
Igår var  här :) Det var väldigt trevligt att ses! Helen fick även ett uppdrag av mig, konstnärlig som hon är och jag längtar väldigt mycket efter resultatet! Ingen press ;)
Nu måste jag skriva ihop mitt lilla stycke till postern sen blir det nog julklappsinslagning och lite glögg.
Smell u later


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback