Effektiv onsdag



Igår gjorde jag knäck.
Idag slängde jag den.
Den var för mjuk helt enkelt. Och för söt. Sockret liksom krusade sig i munnen.
Det var första gången jag gjorde knäck i micron.
Idag gjorde jag om det.
Den blev überbra!
Jag tog bort en halv dl socker och körde nån minut längre.
Sen har jag varit effektiv och handlat klart klapparna, nån minimal kvar kanske men ingen panik.
Jag fick kvalitetstid med sambo samtidigt.
En väldigt lyckad dag må jag säga.
Nu är det snart grabb/gubbträff i köket över kaffe och mackor och jag ska gömma mig i soffan med macka utan kaffe.
Med smoothie.
Jag har även upptäckt att vi har en "christmas channel" bland radiokanalerna på comhemboxen.
Hurra!



Kommentarer
Postat av: Jannike

Vad roligt att du var inne och skrev en kommentar hos mig, jag brukar nämligen kika in på din blogg ibland också!

Du verkar trivas i skolan? Ser dig ju sällan där så man får kika in här för att uppdateras!

Ha en trevlig luciahelg!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback