Ge mig en vit jul!

Gud va jag längtar till torsdag då börjar jullovet! O det ska bli såå skönt. På fredag morgon åker Wille & jag till skåne, främst för att hämta hem brorsan i Ystad, men också för att hälsa på willes släkt litegrann inför jul. Så på fredag blir det middag hos hans farfar och på lördag ska vi gå ut och äta i Limhamn där Joel, willes kusin har öppnat en sushirestaurang! Ska bli roligt. Sen blir det till att åka till Olof-Viktors där brorsan jobbar för att äta lite frukost på söndag. På måndag vill jag kolla läget i Ystad lite för där har jag aldrig vart och sen på eftermiddagen åker vi hem igen.
Ska bli mysigt med en liten roadtrip :) Hoppas bara det inte är snöstorm.

Imorrn är jag ledig och ska ta en fika med en arbetskamrat och sen ska jag nog bara njuta av att vara ledig fram till torsdag. Ska åka o lämna min lilla julklapp till Maria också, som jag är kontaktperson åt. Hon skulle egentligen varit i gbg i helgen men så visade det ju sig att Joakim "Arn" Nätterqvist var i karlskoga i lördags och då kunde hon ju inte åka för han är hennes stora idol! Igår ringde hon och var så överlycklig över att hon hade fått träffa honom och skulle tydligen vara med i tidningen idag med honom? Jag har ju ingen kgatidning så jag har inte kollat. Roligt för henne iaf.

Jag har just mailat ett litet mail till mina tjejor som snart kommer hem! Så får vi se vad julda'n har att bjuda på :)
Saknar er allihop. Ska bli väldigt skönt att ses även om det bara är för nåra dagar! Cornelia, glöm inte True Blood ;)


Oliver vill göra som morbror Wille, men använder ett trevligare finger ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback