Man lär så länge man leker

Idag har vi haft våra redovisningar och gestaltningar. Det var roligt och gick jättebra får jag lov att säga. Men nu är jag hemma och det är freeeedag! Delightful. Har just bakat saffransskorpor och till kvällen kommer Susanne och Johan hit på glögg och tillbehör, ska bli trevligt. Morgondagen ska spenderas på Djurhemmet först, och sen ska vi ha Albert några timmar så jag gissar på en låååång skogspromenad. Sen tänkte jag spendera kvällen med rööövin och alot of movies...jag tror inte sambo bangar.

Några av mina klasskamrater i ren gestaltningsanda: 
ibland känns det som vi går på förskolan själva....oh well. Det var kul iallafall.

När jag ändå sitter här kan jag ju passa på att Gratta Hedström till sin första tatuering, en very nice one indeed!! Bra jobbat. Nu är jag ännu mer sugen på att göra jag med....till mammas stora missnöje gissar jag. :)

Jag har ett stort störningsmoment just nu och det är att Mix Megapol och alla andra skruttkanaler spelar The Killers helt plötsligt?! Eeeh jag skyller på den där äckliga Johan Palm för att alla småbruttor fått upp ögonen för nåt annat än backstreet boys. Yuck.
Ja det finns värre saker i livet iofs. Have fun kids!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback